رز سانگ

بازاریابی عملکردی

رز سانگ | دانلود آهنگ جدید در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
شنبه 27 مهر 1398
دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی بنام بام نبود کسی
علیرضا طلیسچی - بام نبود کسی
دانلود آلبوم جدید شایع بنام اینجانب
شایع - اینجانب
دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی بنام دور شدی (آنپلاگد)
شادمهر عقیلی - دور شدی (آنپلاگد)
دانلود پادکست جدید پازل بند بنام خاطره انگیز 3
پازل بند - خاطره انگیز 3
دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بنام بند باز
محسن چاوشی - بند باز
دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین بنام آینده
فرزاد فرزین - آینده
دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی بنام سخت گیر
علیرضا طلیسچی - سخت گیر

بازاریابی عملکردی

دسته بندی : موزیک های مختلف تاریخ : دوشنبه 18 شهریور 1398

 

بازاریابی عملکردی یا performance marketing  :

از طریق بازاریابی عملکردی می توان قدرت را در اختیار تبلیغ دهندگان قرار داد .  تبلیغ دهندگان قادرند فعالیت هایی نظیر خرید ،  ثبت ‌نام ،  کلیک یا نصب را تعیین ‌کنند و در صورت کامل انجام شدن اقدام مورد نظر توسط مشتری ،  پول پرداخت ‌کنند  .(بخشی از سرفصل آموزش دیجیتال مارکتینگ )

 

 چالش ‌های مهم در بازاریابی عملکردی :

  • مسائل مربوط به سازگاری با قوانین نظارتی .
  • تقلب‌های (fraud) ناشرین .
  • شفاف بودن کارها .

 

 

انتخاب شبکه‌ تبلیغاتی مناسب :

با توجه به اقبال دیجیتال مارکتینگ ،  ،  انتخاب یک شبکه تبلیغاتی (Ad Network) مناسب ، گام مهمی در اجرای کمپین‌ های تبلیغاتی موفق محسوب می شود .  در انتخاب بهترین شبکه تبلیغاتی ، در نظر گرفتن عوامل زیر کمک شایانی می ‌کند . (اطلاعات بیشتر: دیجیتال مارکتینگ چیست )

۱مخاطبین هدف :  تعیین کشور و تعیین افراد ، اولین و مهم ‌ترین مورد برای تعیین هدف است .

۲لیست ناشرین : گفتنی است هر شبکه تبلیغاتی دارای فهرستی از ناشرین همکار خود می باشد .  ممکن است شبکه ‌های تبلیغاتی یک لیست طولانی از ناشرین خود ارائه دهند ،  اما توصیه می شود که به کیفیت لیست توجه شود ؛ تا ناشرین موجود در لیست با کسب ‌و کار شما مرتبط باشند  .

۳لیست مشتریان : دانستن  نام مشتریانی که با شبکه تبلیغاتی همکاری می ‌کنند می تواند منجر شود یک دیدگاه مناسبی نسبت به شبکه به دست آید .  یکی از معیار خوب بر چگونگی عملکرد آن شبکه ، میزان موفقیت مشتریان سابق و کنونی شبکه است .

 ۴مدل ‌های قیمت‌ گذاری : مدل اندازه‌ گیری معیارهای خود باید پیش از انتخاب شبکه تبلیغاتی ،  مشخص گردد .  چنانچه پیش از شروع کمپین ، در مورد انتظارات دقیق خود از هر کمپین با شبکه تبلیغاتی هم ‌نظر نشوید ،  اختلاف در مدل قیمت‌ گذاری می‌ تواند منجر به هدر رفت بودجه گردد .

۵قابلیت‌ های هدفمند سازی  (Targeting) : از قابلیت های شبکه‌ های تبلیغاتی ، هدفمند سازی تبلیغات بر اساس رفتار مخاطبان ،  محتوا ،  موقعیت جغرافیایی و … می باشد .  باید شبکه‌‌ بسته به نیاز کسب‌ وکارتان انتخاب شود تا بتواند در جهت مقصد کمپین شما ،  هدفمند سازی را اجرا نماید .

۶قابلیت گزارش‌ دهی : گزارش‌های ارائه‌ شده توسط شبکه‌ های تبلیغاتی باید یکپارچه و قابل ‌فهم باشند .

۷روش ‌های تشخیص تقلب  (Fraud Detection) : متأسفانه  تقلب در کمپین‌ های تبلیغاتی است باعث آسیب به کسب ‌و کار شما خواهد شد .  شبکه های تبلیغاتی با استفاده از ترفند های تقلب ،  گزارش ‌های موفقیت‌ آمیزی از کمپین‌ها ارائه می ‌دهند ؛ بنابراین باید در انتخاب شبکه تبلیغاتی خود ،  این مساله مهم  باید بررسی شود .

 ۸مبتنی بر بازاریابی عملکردی : یک شبکه تبلیغاتی باید تبلیغات را بر اساس بازاریابی عملکردی اجرا کند .  با گزینش چنین شبکه ‌ای ،  قدرت در اختیار شما قرار خواهد گرفت .

۹مدیریت کمپین ‌ها : پیگیری دائمی نتایج و بهینه ‌سازی مداوم کمپین‌ها باید توسط مدیر کمپین (Campaign Manager) انجام گیرد تا  در صورت بروز مشکل در کمپین‌ تبلیغاتی ،  مدیر بتواند آن را  به ‌سرعت پیگیری نموده و اقدامات لازم را در جهت رفع آن انجام  ‌دهد .

۱۰تکنولوژی : دارا بودن تکنولوژی ‌های نوینی همچون بهینه‌ سازی خودکار ،  محدود کردن فرکانس ،  retargeting  و … می‌تواند فاکتور تعیین ‌کننده‌ ای در شبکه ‌های تبلیغاتی باشد .  شبکه های تبلیغاتی که دائماً از تیم فنی کمک می‌ گیرد یکی از فاکتورهای مهم انتخاب است .

۱۱پشتیبانی و خدمت‌ رسانی : پاسخ ‌گویی سریع و هوشمندی تیم کمپین و تیم فروش از معیارهای مهم در انتخاب کمپین می باشد .

 

شیوه‌های تبلیغات دیجیتال در بازاریابی عملکردی :

  • خرید رسانه یا Media buying .
  • شبکه تبلیغاتی یا  Ad network .

منبع: فیلم آموزشی دیجیتال مارکتینگ

 

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
101 بار مشاهده
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 1985
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.